Nowe cele, nowe plany.

17:43

  „Sposobem na zaczęcie jest skończenie mówienia i podjęcie działania.”

 Witam!. Trochę mnie tutaj nie było ... Postanowiłam, że zacznę wszystko od początku. Skasowałam posty, zmieniłam wygląd bloga. Nie podobało mi się jak prowadziłam bloga. Traktowałam to jako, że muszę coś napisać. Teraz wzięłam się w garść i mam zamiar częściej pisać posty, robić stylizacje itp.
 Tak więc jestem Oliwia, mam 16 lat (rocznik 1997). Mieszkam w Spytkowicach (okolice Wadowic). W roku szkolnym mieszkam w Krakowie, gdyż chodzę tam do XXI Liceum. Od dziecka śpiewam, tańczę. Od roku gram w teatrze. Zawsze miałam pociągi artystyczne, ale niestety w mojej miejscowości nie miałam możliwości kształtowania i ulepszania mojej pasji, dlatego wybrałam szkołę w Krakowie. Jeden rok mieszkania tam, uczęszczania na warsztaty teatralne, wokalne dały mi tak dużo, że stałam się innym człowiekiem.Polubiłam siebie taką jaką jestem.





You Might Also Like

7 Komentarze

  1. Super :) Czekam na kolejne posty :)
    Bardzo ładny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny uśmiech masz;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-akcesoria-bizuteria-dodatki.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kochana Oliwia <3 To dobrze, że wróciłaś! Mam nadzieję, że na stałe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Masz ciekawy styl pisania. A zdjęcia cudne.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością się odwdzięcze :* .

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Twoich dalszych poczynań na blogu.

    Zapraszam do mnie :) http://books-films-fashion.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

polub mnie na facebooku