Pure love

13:27


"Miłość cierpliwa jest ..."

Uwielbiam takie dni jak ten ... Piękna pani młoda, przystojny pan młody, bajecznie udekorowany kościół, potężna sala przy zdobiona kwiatami, szampańska zabawa do rana. Spotkanie dalszej rodziny, całusy od ciotek, wujkowie gotowi do wywijańców na parkiecie, szaleństwo z kuzynami, ploteczki z kuzynkami. Śluby w mojej rodzinie to codzienność.
Ten niesamowity ślub o którym chcę się z wami podzielić miał miejsce 17 maja tego roku w Krakowie. Za mąż wychodziła moja siostra. Paula od zawsze marzyła by pobrać się w Krakowie. Wszystko obmyśliła z gustem.
Z hotelu do Kościoła, przez krakowski rynek para młoda pojechała dorożką. Oczywiście jak to w Krakowie nie mogło się odbyć bez sensacji. Tłum ludzi zebrał się wokół pary młodej i jak tylko mogli cykali z każdej strony fotki. Wszyscy zachwycali się panią młoda. Nawet ja zostałam zauważona i nazwana księżniczka. Bardzo miłe uczucie nie powiem. 
Gdy wszyscy goście weszli do Kościoła, rozpoczęła się ceremonia. Miałam okazje przeczytać czytanie św. Pawła apostoła do Koryntian. 
Po ceremonii obyło się przywitanie gości na dachu Hotelu Starego.  Przepiękny widok na cały krakowski rynek. Po życzeniach, poszliśmy na sale gdzie zjedliśmy obiad. Potem pierwszy taniec, zabawa, dedykacje. O równej 12 wszyscy goście znaleźli się ponownie na dachu Hotelu gdzie mogliśmy usłyszeć hejnał, a para młoda mogła wtedy pokroić tort...
Niesamowity dzień, pełen wrażeń, miłości ... Para młoda nieźle się postarała by ten dzień był magiczny i wyjątkowy.










You Might Also Like

17 Komentarze

  1. Jejciu chyba wymarzony ślub, na prawdę fascynujące ! I jeszcze para młoda jadąca dorożką.. a Kraków takie piękne miasto.. idealnie ! :)
    Obserwuję
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! na pewno było cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia, wszystkiego dobrego dla siostry:)

    a u mnie znajdziesz post z mojego ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Pewnie było super! :)
    Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe fotografie.
    Ślub wymarzony.
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne fotografie ślubne a Panna młoda miała śliczną sukienkę :) wesele widać z przytupem i o to chodzi :)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mnie zachwyciły!

    Obserwuję
    http://www.ellenoire.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i bardzo ciekawy opis ;)
    obserwuję http://mojeinspiracjezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam chodzić na wesela, to coś magicznego. Kocham patrzeć na nowe małżeństwo, wyglądają tak uroczo jak wpatrują się w siebie nawzajem z tą ogromną miłością w oczach.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. Odwdzięczę się w miarę możliwości! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są świetne! ;) Najlepsze na weselu jest... jedzenie! ;) :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudne zdjęcia na blogu! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia są takie magiczne bardzo mi się podoba twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, świetny blog :)
    wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i liczę na rewanż.
    hiipaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. :)
    Obserwuję + kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pisałaś do mnie o wspólną obserwację, ja już :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

polub mnie na facebooku