Mix INSTAGRAMA #1

17:09

                                                        jabłka z cynamonem / trening / nike free run / rower z Magdą

Hej. Jak wam lecą wakacje? Moje mijają bardzo fajnie. Codziennie coś nowego. Niestety ale nie wyobrażam sobie początku roku szkolnego. Druga klasa liceum ... Brrr...
Dzisiaj mam przygotowany dla was mix instagrama.  Uwielbiam te aplikacje. Czasem spędzam na niej więcej czasu niż na fb.  Zapraszam do obserwacji mojego profilu KLIK


                                  w drodze do Oświęcimia / kierowca roku / wykłady na UJ / urodziny kuzyna

                            18-nastka kuzyna / wesele / podziękowanie za świadkowanie / wizyta u koleżanki 

                                   galeria Factory Kraków / deszczowy poranek / selfie / w drodze do szkoły

You Might Also Like

12 Komentarze

  1. Świetne zdjęcia ;) Też nie chcę , aby wakacje się zakończyły ;(
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://miinka.blogspot.com
    Obserwuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już Ci pisałam na insta te butki są boskie *.*. Jak uzbieram trochę kasy i pospłacam moje "długi" to muszę sobie sprawić podobne ;p.

    OdpowiedzUsuń
  3. te buciki to masz cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubie instagram, czasami lepsze niz fb :D a buty-mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) fajne autko :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka z 18-nastki kuzyna. gdzie ja kupilas ? :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty nike sa świetne. Idealnie nadają się na rower i do codziennej stylizacji. Można je rownież wykorzystać do treningów w terenie. Twój wybór świetnie padł, że zamist słodzonych napojów piszesz wodę z cytryna, która oczyszcza organizm z toksyn. Czerwona emalia na paznokciach to strzał w dziesiątke. Czerwony kolor utozsamia nas z drapieznościa i seksapilem.Mam pytanie gdzie kupiłaś buty oraz Twoja koleżanka Magda? Jakiej marki preferujesz lakiery do paznokci? Czy myślisz ze Nissan Qashqi to dobry wybór? Jestem początkującym kierowcą, ale lubie pokazać na drodze na co mnie stać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłyśmy je w sizzerze. Najczęściej kupuje z Inglota, ale zdarza mi sie też że kupie miss sporty, astor, manhatan itp. Jak ci sie taki podoba to mysle ze dobry. Ja sama preferuje samochody sportowe. Aktualnie uczę się jedzic terenówką.

      Usuń
  8. Uwielbiam takie mixy zdjęć! myślałam nad zrobieniem tego na swoim blogu:)
    Obserwuję.

    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix i btw ciekawy masz IG ;)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

polub mnie na facebooku