Neon

19:22


"Tutaj promienie Słońca nigdy nie gasną..."

Kiedy termometr pokazuje +25 stopni na mojej twarzy pojawia się wielki uśmiech. Od razu przypomina mi się cała magia wakacji. Długie ciepłe wieczory, rowerowy trip, ciepłe dni spędzone nad jeziorem.... Październikowa pogoda nieźle mnie rozpieszcza. Choć na chwilę mogę zapomnieć o nadchodzącej zimie, ciesząc się ostatnimi promieniami słońca.
Na blogach już od dawna króluje bordo, brąz i ciemna zieleń. Ja w dzisiejszym poście trochę was zaskoczę. Nie będzie to typowa jesienna stylizacja. Główna rolę odgrywa neonowa spódnica, która idealnie sprawdza się na cieplejsze dni.





You Might Also Like

7 Komentarze

  1. ja już swoje neony pochowałam głęboko w szafie;)
    śliczna ta spódnica

    ___________
    a u mnie?
    płaszcz Zara w roli głównej
    fashion,style&makeup
    www.facebook.com/JustynaPolskaStyle

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie, stonowane barwy + neon- genialne! :D
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/10/more.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, zestaw bardzo mi się podoba, a zdjęcia są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjecia bardzo fajne! Zapraszam do siebie na kamperki.blogspot.com , też o modzie ale troszke mniejszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta spódnica, daje trochę słońca w te chłodne dni :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw :) a u mnie dziś jest dość mroźno :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

polub mnie na facebooku