Boho

18:20


"Nie oglądaj się za siebie, nie patrz w przeszłość. Skoncentruj się na tym co jest tu i teraz..."

Witajcie kochani! Jak ten czas szybko leci... Nie będę kolejny raz się tłumaczyć, dlaczego "olałam" bloga. Po prostu jak to w życiu bywa, a szczególnie moim: szkoła, teatr, taniec, praca pożera mi za dużo czasu. Co u mnie? Przez ostatni czas sporo się działo. Rozpoczęłam działalność na YouTube, grałam w Teatrze Groteska oraz w Teatrze Ludowym Scena Pod Ratuszem, obcięłam włosy ( tak moi drodzy, JA- która od pierwszej gimnazjum obiecała sobie, że ich nie zetnie, ale o tym w następnej notce), jeździłam po festiwalach i konkursach tanecznych, skończyłam drugą klasę (MATUUUURA...), rozpoczęłam wakacje...
W końcu znalazłam chwilkę czasu by stworzyć nowy post. W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra sukienka w stylu boho. Ostatnio bardzo polubiłam ten styl. Etniczne wzory, długie zwiewne sukienki, koronkowe wstawki, frędzle-jestem na TAK. Do sukienki założyłam szeroki, brązowy pasek idealnie komponujący się w klimat boho. Sandały które miałam założone, również świetnie się spisały.










You Might Also Like

6 Komentarze

  1. Buty sa super !

    ___________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pięknie wyglądasz! do tego te paznokcie <3 o, przed Tobą też matura...powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj super, że wróciłaś <3. Będziesz wpadać częściej?
    Jestem zakochana w butach <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

polub mnie na facebooku