The pursuit of happiness

14:35


"Podążając za marzeniami..."

Prawie każdy z nas ma jakieś marzenie, ba nawet kilka marzeń do których  darzy. Może to marzenie o byciu sławnym, a może o dużej, szczęśliwej rodzinie niczym z filmu albo o jakiejś rzeczy materialnej …? Niektóre marzenia są proste do wykonania, inne nie koniecznie. Staramy się małymi krokami spełnić je….
Tak !! Udało się!! Mamy to !! Tak długo na nie czekałeś, czyż nie? Nagle coś jest nie tak, brakuje Ci tego „czegoś” do czego ta długo dążyłeś. Pokonywałeś przeszkody życiowe, a teraz co …? Nie wiesz co ze sobą zrobić, wymyślasz inne marzenia, stawiasz sobie kolejne wymagania.
Moim marzeniem było mieszkanie w dużym mieście.  Tak, spełniło się … Od dwóch lat mieszkam w Krakowie. Patrząc z perspektywy czasu nie żałuje swojej decyzji. Wyprowadziłam się z mojego domu na wsi, zamieszkałam w bursie, rozpoczęłam naukę w jednym z krakowskich liceum, poznałam wiele ciekawych ludzi, zyskałam wiele nowych doświadczeń życiowych.  Największym trudem była tęsknota za rodzinnym domem, jednak z czasem coraz mniej mnie to dotykało.

Teraz jako maturzystka zauważyłam, ze potrzebuję tego „czegoś”, nowego celu do osiągnięcia…







You Might Also Like

7 Komentarze

  1. Ale masz piękny naszyjnik! I ogólnie świetnie wyglądasz <3

    Nowy post na Wicked Woonderland! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik i śliczna torebka ♥

    Pozdrawiam
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie nocne zdjęcia, ale jakie zachwycające <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia w świetnym klimacie!:)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

polub mnie na facebooku