καλημέρα - KORFU

15:03


"Nigdy nie patrz skąd przychodzisz, ale dokąd idziesz."

Koniec szkoły, matura,  wakacje… Kto by pomyślał, że to tak szybko zleci. Dopiero co pamiętam zawoziłam papiery do mojego wymarzonego liceum a tu już teraz muszę myśleć o studiach.  Jeden kierunek wybrany -> z pomyślnością zostałam przyjęta.

Niedawno wróciłam z Grecji. Przez około dwa miesiące byłam animatorką w hotelu na Korfu. Powiem szczerze, że lepszej wakacyjnej pracy nie mogłam sobie wyobrazić.  Poznałam mnóstwo niesamowitych ludzi, nauczyłam się dużo nowych języków (да, я говорю по-русски ), nauczyłam się tańczyć Sirtaki, spróbowałam Kunquata, a co najważniejsze świetnie się bawiłam. Owszem miałam kilka takich chwil, że bardzo chciałam wracać, ale jak to mówią co nas nie zabije to nas wzmocni. Myślę, że za rok ponownie zostanę animatorką na jakieś Greckiej wyspie, ale wtedy już troszkę dłużej ;).  




































You Might Also Like

4 Komentarze

  1. jednego roku mielismy wylecieć na korfu a jednak trafiła się kreta, w tym roku zakynthos ;) cudowne fale ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ujęcia :D
    ana-looka.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

polub mnie na facebooku